5 Nisan 2014 Cumartesi


tuba-buyukustun-e-daire-hediye-ettiler-4017010_9626_o.jpg (300×300)Ücret karşılığı birliktelik, Parayla jigolo kiralayan, Erkek arayan bayanlar hakkında detaylı bilgiler.
Değerli ziyaretçilerimiz. Öncelikle web görüntülü sohbet sitemize hoş geldiniz. Bir çok sanal ortamda takılan erkekler, Birlikte olmak için bayan aramaktadır. Kimi zevki için, kimileri üniversite öğrencileri veya ek gelir elde etmek için bayanlarla para karşılığında ilişkiye girmekte olup ek iş yapmaktadırlar. Dikkatimi geçenlerde çeken bir forum sitesi oldu, Sitenin bu kelimelerle herhangi bir alakası olmasa bile sitesindeki reklamlardan elde ettiği paralar için sizleri sitelerine çekmektedir. Bu sektörde sesli sıcak sohbet sitesi olarak 8. yılımızı doldurmakta olup devam etmekteyiz. Bu tür siteler;
  • Sizi sitelerine çekerek gelir elde etmektedir.
  • Gold üyelik sistemleri ile ücretli üyelik satmaktadır.
  • Para karşılığında bayanlarla birlikte olmak için çekmektedir.
  • Dolandırıcı toplulukların İnternet üzerinden kazandıkları haram gelirdir. Amaçları nedir;
Üst kısımdaki örnek gösterdiğimiz şıklar için yazılar yazarak bayanlarla tanıştıracağını söylüyor. Değerli kullanıcılar. Bu işi yapmak isteyen adamın zaten parası olmadığı için yapmaktadır. Bu tür sitelere para vererek cebinizden para kısarak, Karşı tarafın cüzdanını şişirmeyi bırakın artık. Bayan arkadaş mı arıyorsunuz? Veya gelir mi elde etmek istiyorsunuz? Sıcak sohbet kanallarında günde Dünya’nın her tarafından farklı şehirlerden katılan bay bayan kullanıcılarla tanışabilir, Ücretli veya ücretsiz birliktelikler yaşayabilirsiniz. Peki ücret verecek miyiz?
Hayır kesinlikle hiç bir ücret talep etmeden tamamen bedava sohbet kanallarından oluşmakta olup binlerce kullanıcı ile bir arada sohbetler edebilir, Yeni arkadaşlar veya daha önce tanıdığınız arkadaşlarınızı davet ederek hep birlikte toplu konuşabilir veya özel sohbet edebilirsiniz. kameralı ve sesli chat odalarına bağlanmak için;
Sesli kameralı sohbete giriş resmine tıklayınız, Açılan sayfada nick ” lakap ” kullanacağınız adı yazarak giriş yapınız. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız üst kısımda yer alan sohbete giremiyorum linkine tıklayarak yardım alabilirsiniz.

23 yorum:

  1. Merraba bayan arkadaşlar ben akın samsun bafrada yaşıyorum hic evlenmedim esmerim boyum 185kilom78 esmerim yeşil gozluyum seksi çok seviyorum sabaha kadar 5.6.posta atarım her türlü fantezilere bayılıyorum sabaha sikmek istiyorum çok güçlüyüm siporttip yapıdayım sikara içki kullanmiyorum esmerim yeşil gozluyum beni vassap tanda mesaj ata bilirsiniz saygı lar erkekler aramasın 05384023670 tel 05384023670

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ebru hanim ben sizin aradiginiz kiriterlere uygun beyim pisman olmazsin denemekte fayda var

      Sil
  2. Merhaba ben Ebru 38 yaşında Dul bayanım.İstanbulda yaşıyorum.Zevk düşkünü bir insanım benden ciddi ilişki beklemeyin.Doyumsuz Sex arkadaşı arıyorum aşağıdaki bağlantılardan birine tıklayarak bana ulaşabilirsiniz.Resmim mevcut.
    ADRESLER:

    Bayan Arkadaş Bul


    Dul Bayanlarla Tanış


    Cinsel Sohbet


    Azgın Dullar Erkek Arıyor !


    Ücretsiz Sex Partneri


    Tek Gecelik Erkek Arayan Bayanlar


    Erotik Arkadaşlık Sitesi

    YanıtlaSil
  3. Selam güzelim nasılsın ben mahmut yaş 34 boy 170 kilo 74 esmer biriyim iletişim 5445482350 yer gebze

    YanıtlaSil
  4. Selam kızlar arayın 5445482350 görüşelim

    YanıtlaSil
  5. Ebru hanım merhaba sizden tlf bekliyorum 5051503816 ben İbrahim

    YanıtlaSil
  6. Mrb ben 4.yildir jigololuk yapiyorum tecrubeli isinin ehli bi insanim isimin hakini verdimden cok taleb goren birim makul ücret elden aliyorum geldimde. cnku dedim gbi dort yildir aktif yapiyorum bu isi artik bnim icn bi yaşam bcimi gbi oldu. Severek yapiyorum doyumsuz performansim yuksek oldundan isimi iyi yptimdan hp bayanlari memnun ettim den çok talep alan birim onlar mutlu oldukca bnde oluyorum elbete bunca yıl hep mutlu ettim bundan snrada oyle olur inslh eger szde cidiyseniz gercek bi jigolo ile birlikde olmak istiyorsaniz detaylari konusablirz seyehat engeli yok anlasip guven verildikten snra heryere gelebilirim gdiyorumda zaten unutmayin sze soluksuz ograzmin tavan ypti unutulmaz geceleri sze sadece gercek isinin ehli bi jigolo yasatabikir soluksuz sabahlara dek szi sadece gercek bi jigolo mutlu edebilir szde kadinlinizi hisetmek bu duygu kndinizden mahrum birakmamak istiyorsaniz arayin detaylari konusalim işi bilen 4 yildir yapan ve cok talep gören bu isi severek meslek edinmiş tecrubeli bi jigolo sze unutulmaz zevk dolu gceleri yaşatır. Zaman kaybetmeden bu güzel geceleri orgazmin tavan ypti bi geceyi yasamak icin arayin. Tl: sifirbesyuzkirkuc yediyuz onalti doksan kirkyedi 05437169047

    YanıtlaSil

  7. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam ben bu bayanları tanıyıp doyasıya sevişmek sikişmek isterim

      Sil
  8. Merhaba.28 yaşında 177 65 kg bir beyim.Sporcuyum.Bayanlarin arzuladı bir tipim.Kendime güvənim sonsuzdur.Buyrun güzel Bayanlar bekliorum aramanizi 05352763902

    YanıtlaSil
  9. Bende edirnede aktifim tarzim ve karizmam son derece guclu biriyim geceleri severim hersey sex degil ama o da lazim gulup eglenmek gezmekte onemli tabi

    YanıtlaSil
  10. Bende edirnede aktifim tarzim ve karizmam son derece guclu biriyim geceleri severim hersey sex degil ama o da lazim gulup eglenmek gezmekte onemli tabi
    0552 672 43 49

    YanıtlaSil
  11. ben istanbul dan ahmet 40ys 170by 70kg samimi dürüst yalanı sevmeyen biriyim email aa8203212@gmail.com tel 546 737 84 91

    YanıtlaSil
  12. 22santimle gizlilik içinde hizmetinizdeyim 5346803018

    YanıtlaSil
  13. Merhaba ebru hanim seninle tanışmak isterim gorusmek isterim bende eger uygun gorursen eger tanisalim istanbul kartaldayim

    YanıtlaSil
  14. Selam ben İstanbul Anadolu yakasından Polat güzel ve hoş vakit geçirmek isteyen bayanları bekliyorum 0541 925 0843 watsap var mesaj atın görüşelim detaylar telefon da isterseniz gizliliğe de önem veririm sadace bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  15. Burak ben Bursa'da yaşıyorum 49 yaşında 90 kilo 187 boyunda elit zarif Kibar hoşgörülü prezentibil kel gobekliyim evliyim gizliyim 05510276569 yaş boy kilo kriterim yok waatsap

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Ben kusadasindan dan Neşet olgun bayanların araması yeterlidir yaş 38 bayanların yaşı önemli değildir jigolalik tejrubem var 0531 399 25 49

    YanıtlaSil
  18. Merhaba ben Burak 50 yaşındayım guvenecegim bayan arkadaş arıyorum düşünen olursa tanışmak isterim 0553 918 91 97

    YanıtlaSil